OGŁOSZENIE
PREZYDENTA MIASTA SOPOTU
z dnia 4 września 2023 r.
Na podstawie § 44 pkt. 7 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (tekst jednolity Dz.U. z 2021 r., poz. 1390 ze zm.) Prezydent Miasta Sopotu informuje o rozpoczęciu prac związanych z podziałem obrębu ewidencyjnego ID 226401_1.0001 w jednostce ewidencyjnej miasto Sopot na 51 nowych obrębów ewidencyjnych.
W wyniku przeprowadzonych prac zostanie utworzonych 51 obrębów ewidencyjnych w miejsce istniejących 51 arkuszy map. Efektem końcowym jest aktualizacja powiatowej bazy danych ewidencji gruntów i budynków. Zasilenie bazy danych będzie trwać do 10 dni roboczych.
W tym czasie mogą wystąpić utrudnienia przy wydaniu dokumentów z ewidencji gruntów i budynków (m. in. wypisów z rejestru gruntów oraz wyrysów z mapy ewidencyjnej).
Aktualizacja bazy danych przewidziana jest na przełom miesięcy listopad-grudzień, całość prac zostanie zakończona do 15 grudnia 2023 r.