Patronat Prezydenta

Patronat Prezydenta

Patronat Prezydenta

 

Honorowy Patronat Prezydenta Miasta Sopotu jest wyróżnieniem, które może być przyznane przedsięwzięciom lokalnym, ponadregionalnym, ogólnopolskim lub międzynarodowym. O Patronat może ubiegać się każdy, kto organizuje wydarzenie o charakterze społecznym, kulturalnym, edukacyjnym, sportowym lub inną uroczystość, mającą znacznie  dla Sopotu i/lub kształtującą pozytywny wizerunek miasta.

 

O Patronat należy ubiegać się każdorazowo, kierując do Prezydenta Miasta Sopotu Wniosek na formularzu lub w innej formie pisemnej, zawierającej opis planowanego wydarzenia (w tym odbiorcy wydarzenia, termin i miejsce) wraz z uzasadnieniem wniosku.

 

Decyzja o przyznaniu lub odmowie przyznania Patronatu w formie pisemnej, wpłynie w ciągu 14 dni od dnia wystąpienia z wnioskiem.

 

Wszelkich informacji na temat patronatów udziela p. Katarzyna Alesionek katarzyna.alesionek@um.sopot.pl / 58 521 36 82

 

  1. Zasady przyznawania przez Prezydenta Miasta Sopotu Patronatu
  2. Wniosek o przyznanie patronatu – wzór

 

Ochrona danych osobowych

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. informuję, iż Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasta Sopotu z siedzibą przy ul. Tadeusza Kościuszki 25/27, 81-704 Sopot, reprezentowana przez: Prezydenta Miasta Sopotu.
Czytaj dalej...