Specjalista ds. organizacji pozarządowych w UMSopot

Specjalista ds. organizacji pozarządowych w Urzędzie Miasta Sopotu

Specjalista ds. organizacji pozarządowych w Urzędzie Miasta Sopotu

 

Koordynatorem współpracy Gminy Miasta Sopotu z organizacjami pozarządowymi jest główny specjalista ds. organizacji pozarządowych. Do jego obowiązków należą, w szczególności:

 

  1. nadzorowanie całości spraw związanych ze współpracą Urzędu Miasta z sektorem pozarządowym,
  2. współpraca z naczelnikami wydziałów i dyrektorami jednostek organizacyjnych Urzędu oraz z pracownikami poszczególnych wydziałów i innych jednostek w zakresie wypracowania standardów umożliwiających dokonanie oceny jakościowej usług, świadczonych przez organizacje pozarządowe i inne podmioty,
  3. współpraca z Sopocką Radą Organizacji Pozarządowych oraz z Sopockim Centrum Organizacji Pozarządowych w zakresie wspierania pozafinansowego,
  4. współpraca oraz współdziałanie z Zespołem Konsultacyjnym ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi,
  5. przygotowywanie projektów uchwał Rady Miasta oraz zarządzeń Prezydenta,
  6. przygotowanie otwartych konkursów ofert (w zakresie ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie) we współpracy z wydziałami i jednostkami organizacyjnymi Urzędu Miasta,
  7. klasyfikacja ofert - wniosków w ramach poszczególnych dziedzin, na sfery zadań publicznych oraz wyznaczanie terminów spotkań komisji,
  8. zapewnienie kompleksowej obsługi komisji konkursowych, w tym przebiegu prac komisji oraz sporządzanie protokołów z ich posiedzeń,
  9. koordynacja współpracy wydziałów z komisjami konkursowymi w zakresie uniknięcia wielokrotnego finansowania z budżetu miasta tego samego projektu,
  10. sporządzanie wykazów, przyznanych organizacjom i innym podmiotom dotacji oraz umieszczenie informacji o wynikach konkursu na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Sopotu, w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na stronie internetowej miasta – w Biuletynie Informacji Publicznej, w kategorii: współpraca z organizacjami pozarządowymi oraz na stronie internetowej w zakładce Sopot miejski, dla mieszkańców i w tym organizacje pozarządowe,
  11. opracowanie sprawozdania z realizacji programu współpracy, który zostanie przedstawiony Radzie Miasta nie później niż do 30.04.2015 roku,
  12. przechowywanie dokumentacji dotyczącej organizacji pozarządowych.

 

W Sopocie funkcję głównego specjalisty ds. organizacji pozarządowych od 2010 r. sprawuje p. Marzena Piotrowicz.

 

DANE KONTAKTOWE GŁÓWNEGO SPECJALISTY DS. ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH:

 

Marzena Piotrowicz

Urząd Miasta Sopotu

ul. Marynarzy 4, 81-835 Sopot, pokój nr 6 (I piętro)

tel. 58 521 36 14

e-mail: Marzena.Piotrowicz@um.sopot.pl  

Ochrona danych osobowych

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. informuję, iż Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasta Sopotu z siedzibą przy ul. Tadeusza Kościuszki 25/27, 81-704 Sopot, reprezentowana przez: Prezydenta Miasta Sopotu.
Czytaj dalej...