Prezydent Miasta Sopotu informuje o podjęciu przez Radę Miasta Sopotu następujących uchwał:
Zainteresowani mogą składać pisemne wnioski do tych projektów planu i prognoz oddziaływania na środowisko do 13 września 2019 r.
Wniosek powinien zawierać imię i nazwisko (nazwę podmiotu) oraz adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy wniosek.
Wnioski należy składać do Prezydenta Miasta Sopotu na adres:
Wydział Urbanistyki i Architektury
Urząd Miasta Sopotu
ul. Kościuszki 25/27
81-704 Sopot
lub w siedzibie Urzędu Miasta, w kancelarii ogólnej (pokój nr 16).
***
Prezydent Miasta Sopotu zawiadamia również o wyłożeniu do publicznego wglądu projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko:
od 26 sierpnia do 16 września 2019 r. w siedzibie Urzędu Miasta Sopotu, przy ul. Kościuszki 25/27, pokój nr 107, w godzinach: w poniedziałki od 10.00 do 18.00, a od wtorku do piątku od 10.00 do 14.00.
By mieszkańcy mogli wziąć udział w opracowaniu projektu tego dokumentu, 9 września 2019 r. w siedzibie Urzędu Miasta Sopotu, przy ul. Kościuszki 25/27 w sali nr 58 zostaną przeprowadzone dyskusje publiczne nad przyjętymi w projektach planów rozwiązaniami:
Każdy, kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie planu lub w prognozie oddziaływania na środowisko, może wnieść uwagi. Należy składać je na piśmie do Prezydenta Miasta Sopotu, na adres:
Wydział Urbanistyki i Architektury
Urząd Miasta Sopotu
ul. Kościuszki 25/27
81-704 Sopot
lub w siedzibie Urzędu Miasta, w kancelarii ogólnej (pokój nr 16)
z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do 3 października 2019 r.
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag będzie Prezydent Miasta Sopotu.
Więcej informacji na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Sopotu