Bezpieczny, Naturalnie Kulturalny Sopot – nowy film promujący miasto

Na ekranie wyświetlany film promocyjny
Fot. Fotobank.PL/UMS

Jak spędzić bezpieczne wakacje w Sopocie? Co robić, aby się nie nudzić i dlaczego kultura w niezwykłej przestrzeni zielonej  miasta nabiera zupełnie nowego znaczenia? O tym wszystkim w najnowszej kampanii promocyjnej miasta.

Sopot Naturalnie Kulturalny to hasło przewodnie najnowszych działań, które miasto przygotowało z Sopocką Organizacją Turystyczną z myślą o wsparciu lokalnej branży turystycznej i gastronomicznej. Pod tą marką prowadzone będą różne działania, które pokażą możliwości spędzania czasu wolnego, jakie oferuje Sopot, również ten uzdrowiskowy. To będzie także opowieść o ciekawych propozycjach kulturalnych, które odbywać się będą w miejscach nieoczywistych, zielonych i przestrzennych.  

– Mamy świadomość, że ten sezon będzie wyjątkowy pod wieloma względami – mówi Magdalena Czarzyńska-Jachim, wiceprezydent Sopotu. – Nigdy nie staliśmy przed takimi wyzwaniami, jak teraz. Bezpieczeństwo jest dla nas najważniejsze i dlatego będziemy w tej kampanii przypominać, że Sopot to także piękne lasy, hipodrom, kilometry ścieżek rowerowych, błonia czy parki. Będziemy zachęcać do spędzania wolnego czasu aktywnie i właśnie w plenerach.

Sopocka branża turystyczna, pomimo trudnej sytuacji ekonomicznej spowodowanej pandemią, dostosowała się do nowych zasad sanitarnych i potrzeb gości.   

Wypoczynek w Sopocie jest bezpieczny, jesteśmy gotowi, otwarci i mamy kompleksową ofertę dla odwiedzających nas gości, którzy w tym roku przyjadą głównie z Polski – mówi Anna Golec-Mastroianni, prezes Sopockiej Organizacji Turystycznej. – Ważne, abyśmy w tym trudnym dla nas czasie działali razem. Dlatego jako Sopocka Organizacja Turystyczna chcemy promować zarówno Sopot jako atrakcyjną i bezpieczna destynację, jak również oferty wszystkich naszych partnerów od obiektów noclegowych, po gastronomię, obiekty kultury i atrakcje turystyczne. W naszej kampanii będziemy zachęcać do odkrywania Sopotu na nowo, do odwiedzenia mniej oczywistych, ale wyjątkowych miejsc na mapie miasta, do aktywnego wypoczynku na wodzie i łonie natury oraz do korzystania z wszystkich walorów, jakie oferuje uzdrowisko Sopot.

Na potrzeby kampanii powstał spot reklamowy, który jest zapisem rodzinnych wakacji w Sopocie. Kamera podąża za bohaterami, którzy spędzają czas na rowerach, grając w piłkę na plaży, ćwicząc jogę nad morzem czy relaksując się w strefie LASY Opery Leśnej podczas klimatycznego koncertu. A wszystko to z lekkim przymrużeniem oka.

Spot wyreżyserował Michał Popczyk, muzykę napisał Mariusz Noskowiak. Stylizacja – Katarzyna Piątek. W rolę dziecka wcieliła się Sara Zielinska, mamę zagrała Anna Czajka, a tatę Jakub Ehrlich.

Zachęcamy do śledzenia kampanii na profilach społecznościowych miasta i Sopockiej Organizacji Turystycznej oraz na visit.sopot.pl.

Na zrealizowanie kampanii udało się pozyskać 20 tys. zł w ramach konkursu organizowanego przez Pomorską Regionalną Organizację Turystyczną.

 

Zobacz: Sopot Naturalnie Kulturalny

Ochrona danych osobowych

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. informuję, iż Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasta Sopotu z siedzibą przy ul. Tadeusza Kościuszki 25/27, 81-704 Sopot, reprezentowana przez: Prezydenta Miasta Sopotu.
Czytaj dalej...