Jak spędzić bezpieczne wakacje w Sopocie? Co robić, aby się nie nudzić i dlaczego kultura w niezwykłej przestrzeni zielonej miasta nabiera zupełnie nowego znaczenia? O tym wszystkim w najnowszej kampanii promocyjnej miasta.
Sopot Naturalnie Kulturalny to hasło przewodnie najnowszych działań, które miasto przygotowało z Sopocką Organizacją Turystyczną z myślą o wsparciu lokalnej branży turystycznej i gastronomicznej. Pod tą marką prowadzone będą różne działania, które pokażą możliwości spędzania czasu wolnego, jakie oferuje Sopot, również ten uzdrowiskowy. To będzie także opowieść o ciekawych propozycjach kulturalnych, które odbywać się będą w miejscach nieoczywistych, zielonych i przestrzennych.
– Mamy świadomość, że ten sezon będzie wyjątkowy pod wieloma względami – mówi Magdalena Czarzyńska-Jachim, wiceprezydent Sopotu. – Nigdy nie staliśmy przed takimi wyzwaniami, jak teraz. Bezpieczeństwo jest dla nas najważniejsze i dlatego będziemy w tej kampanii przypominać, że Sopot to także piękne lasy, hipodrom, kilometry ścieżek rowerowych, błonia czy parki. Będziemy zachęcać do spędzania wolnego czasu aktywnie i właśnie w plenerach.
Sopocka branża turystyczna, pomimo trudnej sytuacji ekonomicznej spowodowanej pandemią, dostosowała się do nowych zasad sanitarnych i potrzeb gości.
– Wypoczynek w Sopocie jest bezpieczny, jesteśmy gotowi, otwarci i mamy kompleksową ofertę dla odwiedzających nas gości, którzy w tym roku przyjadą głównie z Polski – mówi Anna Golec-Mastroianni, prezes Sopockiej Organizacji Turystycznej. – Ważne, abyśmy w tym trudnym dla nas czasie działali razem. Dlatego jako Sopocka Organizacja Turystyczna chcemy promować zarówno Sopot jako atrakcyjną i bezpieczna destynację, jak również oferty wszystkich naszych partnerów od obiektów noclegowych, po gastronomię, obiekty kultury i atrakcje turystyczne. W naszej kampanii będziemy zachęcać do odkrywania Sopotu na nowo, do odwiedzenia mniej oczywistych, ale wyjątkowych miejsc na mapie miasta, do aktywnego wypoczynku na wodzie i łonie natury oraz do korzystania z wszystkich walorów, jakie oferuje uzdrowisko Sopot.
Na potrzeby kampanii powstał spot reklamowy, który jest zapisem rodzinnych wakacji w Sopocie. Kamera podąża za bohaterami, którzy spędzają czas na rowerach, grając w piłkę na plaży, ćwicząc jogę nad morzem czy relaksując się w strefie LASY Opery Leśnej podczas klimatycznego koncertu. A wszystko to z lekkim przymrużeniem oka.
Spot wyreżyserował Michał Popczyk, muzykę napisał Mariusz Noskowiak. Stylizacja – Katarzyna Piątek. W rolę dziecka wcieliła się Sara Zielinska, mamę zagrała Anna Czajka, a tatę Jakub Ehrlich.
Zachęcamy do śledzenia kampanii na profilach społecznościowych miasta i Sopockiej Organizacji Turystycznej oraz na visit.sopot.pl.
Na zrealizowanie kampanii udało się pozyskać 20 tys. zł w ramach konkursu organizowanego przez Pomorską Regionalną Organizację Turystyczną.
Zobacz: Sopot Naturalnie Kulturalny