Sopot zaprasza jesienią. Nowa kampania promocyjna miasta

Kobieta na schodach pełnych liści. Na drugim planie piękne, zielone drzwi z białymi zdobieniami.
Fot. materiały UMS

Mieszkańcy Trójmiasta i okolic doskonale znają posezonowe atuty Sopotu. Piękna jesienna aura sprzyja nadmorskim spacerom, ścieżki rowerowe zachęcają do aktywności, a miejskie instytucje kultury oferują ciekawe koncerty, spektakle i wystawy. Powakacyjna oferta przyciąga także osoby korzystające z uzdrowiskowych walorów kurortu. Miasto wykorzystuje ten potencjał i w ramach nowej, jesiennej kampanii promocyjnej pod hasłem „Spójrz na Sopot z innej perspektywy” zachęca do odwiedzin.

Mottem kampanii jest odkrywanie kulturalnego, naturalnego i uzdrowiskowego potencjału miasta. Spot telewizyjny można już zobaczyć w ogólnopolskich mediach. Do wizyty w najpopularniejszym, polskim kurorcie będą też zachęcać m.in. spoty radiowe, artykuły na portalach podróżniczych, lifestylowych oraz kampania w mediach społecznościowych.

– Sopot to nie tylko plaże, molo czy słynny „Monciak”. Mamy o wiele więcej do zaoferowania poza ścisłym sezonem turystycznym – mówi Magdalena Czarzyńska-Jachim, wiceprezydentka Sopotu. – W jesiennej kampanii odkrywamy nasze uzdrowiskowe i kulturalne atrakcje dostępne dla wszystkich po sezonie. Tym samym wspieramy branżę gastronomiczną i noclegową, która ucierpiała z powodu pandemii. Przyjazd do Sopotu właśnie jesienią daje szansę zachwycenia się wyjątkową architekturą miasta, skorzystania z tężni solankowych, aktywności plenerowych czy wizyty w miejskiej galerii sztuki.  Pokazujemy, że kameralna perspektywa Sopotu jest piękna i wyjątkowa – podkreśla wiceprezydentka Sopotu.

Przedstawiciele sopockiej branży turystycznej mieli już okazję zapoznania się ze szczegółami kampanii podczas cyklicznego spotkania branży, organizowanego przez Sopocką Organizacje Turystyczną. Gastronomicy oraz hotelarze zgodnie podkreślali, że wielu z ich gości, np. z południowych czy centralnych województw, wybiera przyjazd do Sopotu właśnie po sezonie. Dlatego też spoty i materiały graficzne jesiennej kampanii będą udostępnione m.in. przez miasta partnerskie w Polsce i za granicą, Gdańską Organizację Turystyczną, Pomorską Organizację Turystyczną oraz Port Lotniczy Gdańsk im. Lecha Wałęsy.

Film promocyjny Spójrz na Sopot z innej perspektywy.

Spot promocyjny jesiennej kampanii Sopotu powstał przy współpracy z agencją kreatywną Mova Film. Muzykę skomponował sopocianin Mariusz „Nosek" Noskowiak, artysta muzyk, perkusista i wokalista zespołu Blenders.

źródło: Sopot.pl