Sala Obsługi Mieszkańców już czynna

sala z okienkami dla interesantów przy których siedzą dwie osoby
Fot. materiały UMS

Urząd Miasta Sopotu uruchomił Salę Obsługi Mieszkańców, która od dziś działa przy ulicy Kościuszki 20, w dawnej sali gimnastycznej Zespołu Szkół Handlowych. W budynku położonym naprzeciwko Urzędu Miasta swoją nową siedzibę znalazł Wydział Obywatelski.

Sala Obsługi Mieszkańców  przy ul. Kościuszki rozpoczęła działalność w poniedziałek, 14 marca 2022 r. Na miejscu można załatwić sprawy urzędowe związane m.in. z dowodami osobistymi, ewidencją ludności, działalnością gospodarczą, meldunkiem, zezwoleniami na sprzedaż alkoholu. Od środy, 16 marca, uchodźcy z Ukrainy, którzy znaleźli się w Polsce 24 lutego br. i później, będą mogli zgłaszać się tam po numery PESEL.

Od poniedziałku, 21 marca, w Sali Obsługi Mieszkańców przy Kościuszki 20 rozpocznie pracę także Referat Komunikacji, również przeniesiony z dotychczasowej siedziby w Urzędzie Miasta. Referat komunikacji prowadzi sprawy związane z dowodami rejestracyjnymi, prawami jazdy czy licencjami taksówkarskimi.

Sala Obsługi Mieszkańców będzie czynna w dotychczasowych godzinach pracy Urzędu Miasta.

źródło: Sopot.pl