Od poniedziałku, 25 maja, do Urzędu Miasta wrócili wszyscy pracownicy, zlikwidowana została zmianowość, a co za tym idzie możliwość pracy zdalnej. Wynika to z rządowych wytycznych, że urzędy administracji publicznej mają wrócić do bezpośredniej obsługi interesantów.
Magistrat i jednostki miasta przez cały czas epidemii obsługiwały interesantów, na zasadach, jakie obowiązywały w danym momencie. Teraz wszyscy, również jednostki miasta, wrócili do bezpośredniej obsługi. Oczywiście z zachowaniem reżimu sanitarnego.
Zakład Oczyszczania Miasta
ZOM pracuje w godzinach 7.00-15.00. Na potrzeby interesantów uruchomiona zostanie kasa. Pracownicy kasy zostaną wyposażeni w rękawiczki i przyłbice. Kasa będzie czynna w godz. 8.00-10.00. W budynku ZOM może przebywać tylko osoba obsługiwana, pozostali kliencie czekają przed wejściem. Na potrzeby oczekujących interesantów przed wejściem zostanie ustawiony namiot.
Przed wejściem na teren wywieszone zostaną informacje o zasadach obsługi, a w wejściu do budynku staną urządzenia do dezynfekcji. Obsługiwane będą jedynie osoby w maseczkach.
W poniedziałek, 1 czerwca, otwarty zostanie PSZOK, na zasadach jak przed epidemią.
Kontakt: tel. 58 551 38 27, e-mail: obsluga@zom.sopot.pl
AQUA Sopot
Od 25 maja spółka pracuje na zasadach sprzed pandemii. Środki ostrożności:
Kontakt przez sekretariat: tel.: 58 555 49 20
Zarząd Dróg i Zieleni
Siedziba główna, sekretariat – al. Niepodległości 930
Wszelkie sprawy możliwe do załatwienia drogą elektroniczną, załatwiane są z użyciem nowych technologii, a niezbędna dokumentacja, np. do wydania decyzji, musi być uzupełniona za pośrednictwem poczty.
Na wniosek interesanta, po wcześniejszym umówieniu telefonicznym z działem merytorycznym, sprawa może być załatwiona w siedzibie. Służy temu odizolowane, jednoosobowe miejsce przyjęć, wyposażone w osłonę z pleksi, biurko, pojemnik do dezynfekcji itp.
Kasa, w sytuacjach niezbędnych, pracuje w godzinach 8.00-10.00. Wszelkie płatności możliwe są do uregulowania za pośrednictwem przelewów (bankowych, internetowych itp.).
Kontakt: tel. 58 551 72 61, faks: 58 551 55 34, e-mail: sekretariat@zdiz.sopot.pl
Dział Parkowania – al. Niepodległości 930
Wszelkie sprawy, tj. abonamenty, odwołania itp., możliwe do załatwienia drogą elektroniczną, załatwiane są za pośrednictwem maila. Na życzenie interesanta, po wcześniejszym umówieniu telefonicznym z merytorycznym działem, sprawa może być załatwiona w siedzibie, w miejscu przyjęć (opisanym jak w pkt. 1).
Kontakt: tel. 58 550 59 55, faks: 58 550 59 55, e-mail: parkowanie@zdiz.sopot.pl
Dział Uzgodnień – al. Niepodległości 930
Sprawy, tj. uzgodnienia projektów, możliwe do załatwienia drogą elektroniczną, załatwiane są z użyciem poczty elektronicznej, z późniejszym uzupełnieniem oryginalnych dokumentów projektowych za pośrednictwem np. poczty. Na życzenie interesanta, po wcześniejszym umówieniu telefonicznym z działem merytorycznym, sprawa może być załatwiona w siedzibie, w miejscu przyjęć (opisanym jak w pkt. 1).
Kontakt: tel. 58 551 72 61, faks: 58 551 55 34, e-mail: sekretariat@zdiz.sopot.pl
Dział Eksploatacji – al. Niepodległości 930
Wszelkie sprawy, tj. zajęcie pasa drogowego, inżynieria ruchu, utrzymanie dróg itp. pozostają możliwe do załatwienia drogą elektroniczną, z uzupełnieniem oryginalnych pism i wniosków za pośrednictwem poczty. Na życzenie interesanta, po wcześniejszym umówieniu telefonicznym z działem merytorycznym, sprawa może być załatwiona w siedzibie, w miejscu przyjęć (opisanym jak w pkt. 1).
Kontakt: tel. 58 551 72 61, faks: 58 551 55 34, e-mail: sekretariat@zdiz.sopot.pl
Cmentarz – ul. Malczewskiego 31
Interesanci przyjmowani są pojedynczo, np. w sprawach związanych z pochówkiem lub przedłużeniem miejsca na cmentarzu. W przypadku większej liczby osób interesanci oczekują przed budynkiem, w czasie deszczu pod zewnętrznym, tymczasowym namiotem.
Kontakt: tel. 58 551 03 50, e-mail: biuro@cmentarz.sopot.pl