Punkt Obsługi Karty Sopockiej na sezon letni przeniesiony do Urzędu Miasta

Budynek Urzędu Miasta w Sopocie
Fot. Fotobank.PL/UMS

Od 20 czerwca do 16 września Punkt Obsługi Karty Sopockiej będzie działać w budynku Urzędu Miasta Sopotu, ul. Kościuszki 25/27. Do tej pory punkt mieścił się w Informacji Turystycznej przy ulicy Dworcowej 4. Aby zapewnić jak najlepsze warunki obsługi mieszkańców i turystów w wysokim sezonie, na czas letni zapraszamy sopocian do budynku ratusza. Budynek przy ul. Dworcowej 4 pełni przede wszystkim funkcję Informacji Turystycznej, stąd kilkutygodniowa zmiana.

Składanie wniosków o wydanie karty oraz ich odbiór będzie możliwy w godzinach pracy urzędu, na parterze, w pokoju 11 B:

  • poniedziałek godz. 10.00-18.00
  • wtorek-czwartek godz. 8.00-16.00
  • piątek godz. 7.30-15.30 

Wszystkie informacje na temat Karty Sopockiej znajdują się na stronie: www.karta.sopot.pl

 

Ochrona danych osobowych

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. informuję, iż Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasta Sopotu z siedzibą przy ul. Tadeusza Kościuszki 25/27, 81-704 Sopot, reprezentowana przez: Prezydenta Miasta Sopotu.
Czytaj dalej...